środa, 31 sierpnia 2011

Harel Skaat


Zaczęło się niewinnie. Chciałam obejrzeć występ Bartka kolegi Ani, na karaoke. Wykonanie bardzo mi się podobało szkoda że nie zostało docenione przez oceniających.



Jednak piosenka była na tyle elektryzująca że postanowiłam poznać wykonawcę iii całkowicie mnie zachwycił. Chociaż przyznam że nie za bardzo gustuje w takim stylu muzycznym,czuje jednak moc i magię tego głosu.

Oto kilka informacji z facebookowej strony fanów Harela

Harel Skaat urodził się 8 sierpnia 1981 roku w Kfar Saba, ok 15-20km na wschód od Tel Avivu. Od najmłodszych lat brał udział w różnych festiwalach i konkursach piosenki. Popularność zyskał w 2004 roku dzięki uczestnictwie w drugiej edycji programu "Kochav Nolad" (izraelski odpowiednik Idola), gdzie zajął drugie miejsce.
Dwa lata później wydał swój pierwszy album, zatytułowany po prostu "Harel Skaat", który po 3 tygodniach osiągnął status złotej płyty a ostatecznie pokrył się platyną.







I najnowszy utwór, który całkowicie mnie wkręcił...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz