czwartek, 29 marca 2012

3 sezon Junjo Romantica




Otwieram sobie dzisiaj rano komputerek i pierwsza wiadomość jaka we mnie uderza, że tajemniczym anime o którym się mówiło już od 6 miesięcy, które ma być realizowany w temacie yaoi,jest właśnie 3 sezon Junjo Romantica! Materiał na następną część jest, bo manga Shungiku Nakamury opowiada dalsze losy chłopaków. Pisałam już wcześniej że to chyba największy klasyk obecnie wśród wszystkich produkcji animowanego yaoi, obowiązkowy dla miłośników tematu. Ma więc rzesze fanów, ale myślę ze nie tylko tych którzy akurat siedzą mocno w tych klimatach. Czekam aż studio DEEN oficjalnie potwierdzi tą informację, jeśli tak to zapewne zacznie się zbiorowe szaleństwo w którym zamierzam uczestniczyć.

O niebiosa niech to będzie prawda. Niech to nie będzie plotka, bo niepotrzebnie się wszyscy nakręcimy.

Oficialna strona tego anime

11 komentarzy:

  1. Nie ważne czy Bóg istnieje, nie MA to najmniejszego znaczenia. Całą moją siłą sprawczą będę się modliła o to żeby to co właśnie przeczytałam było prawdą!!!!!!!!!!
    Krejzol Misaki ,przewrotny Akihiko,mój cudownie opiekuńczy i niesamowicie ujmujący Nowaki! O mamuniu!!! NIECH TO BĘDZIE PRAWDA,NIECH TO BĘDZIE PRAWDA......

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryzys wiary w cokolwiek, ale wiara w yaoi niezachwiana ;)
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż ja kończę dopiero pierwszy sezon, to naprawdę bardzo, ale to bardzo bym chciała, żeby to była prawda! Junjou Romantica nigdy nie jest za małoxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Everyle widzę że zbaczasz na właściwą ścieżkę. O jakże się cieszę. Muszę Was jednak zmartwić dziewczęta, na razie w planach tylko 20 minutowe OVA :( Emocje opadły...

      P.S A wiesz że w następnym rzucie koniecznie musisz, jeśli jeszcze nie zaliczyłaś, obejrzeć Sekaiichi Hatsukoi :) To też must!

      Usuń
    2. Ah, właśnie dzisiaj o tym przeczytałam, buuuu;( A ja już się napaliłam na trzeci sezon.

      Sekaiichi Hatsukoi obejrzę na 100%, jak tylko skończę drugi sezon Junjou;)

      Usuń
  4. Oj chciałbym żeby było to prawdą, to moje ulubione yaoi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie będzie 3 serii ; /

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze w tym roku powstanie 3 sezon. Zostało to oficjalnie potwierdzone + do zakaładki ,,nadchodzące anime" na stronie animezone zostało już dodane, jednak nie wiadomo kiedy dokładnie ukarze się nam pierwszy odc. PS. Kilka dni temu wyszedł 2 odc. ,,Hybrid Child" ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku wychodzi 3 sezon Junjou Romantica. Pierwszych odcinków można się spodziewać w lipcu.

    OdpowiedzUsuń