sobota, 2 czerwca 2012

BigBang - Monster



Nowa piosenka, nowy teledysk i uaktywnienie bigbangowego wirusa :)

Ale co tu dużo pisać, chociaż chłopaki się starają i to widać i słychać ja jestem sfokusowana tylko na jednego słusznego, czyli G Dragona. W każdym wydaniu go kocham i w tym z rogiem który mi kompletnie nie przypomina rogu a uszko,i w tym czerwonym irokezie. A już szczególnie w tym białym garnku na głowie, jest niestety taki seksowny. Te włosy w zwolnieniu robią niesamowite na mnie wrażenie a on sam i kadry z nim to jak żywcem wyjęte wszystko z anime.


I muszę też się pozachwycać nad ekspresją, która naprawdę do mnie przemawia, ale zdaje sobie sprawę z mojego nieobiektywizmu. Końcówka MV scena z "I think I'm sick"
to dla mnie mistrzostwo, mogę odtwarzać to naokrągło. Wiem nie jestem normalna ale na szczęście widzę te tłumy towarzyszące mi w tym szaleństwie i tak jakoś mi raźniej.


O samej piosence, na razie mogę napisać że mi się podoba, totalnie może mnie nie zmiotła, ale ja na początku zawsze tak mam, a potem przychodzi olśnienie, może i ta okaże się takim. Cleo jak zwykle zrobiła błyskawiczne tłumaczenie - zapraszam

Wiem, że skupiam się na stronie wizualnej ale ona jest dla mnie równie ważna jak muzyka i tym także się nakręcam i zachwycam.

6 komentarzy:

  1. W kpopie strona wizualna zawiera w sobie połowę sukcesu bądź jego brak, a tutaj chłopaki sobie świetnie z tym poradzili :) Oczywiście G Dragon jest niekwestionowanym królem klipu i biada tym, co się nie zgadzają!! hahahah oczywiście żartuję, ale w moim przypadku GD zgarnął całą moją uwagę i dopiero przy drugim obejrzeniu zobaczyłam, że reszta też fantastycznie się prezentuje, szczególnie jestem zaskoczona Seungri, bo on jakoś tak najmniej mi się podoba, ale te ślady pojawiające się na twarzy.... nie powiem, ciekawie to wygląda :), zwróciłam też uwagę na jeden trwający może sekundę gest TOP'a - kiedy rusza szyją troszkę jak jaszczurka (obrazowe porównanie)
    Jednak to nie zmienia faktu, że Lider Kwon rulez!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się BB wysoko zaczyna innym zespołom zawieszać poprzeczkę. Ich teledyski są tak świetnie zmontowana i dopracowane i w takiej stylistyce która fanom się ogromnie podoba. Zdaje sobie sprawę że to pieniądze głównie mają tu znaczenie i tym trudniej będzie innym zbliżyć się do tego poziomu.
      I Cleo masz całkowitą rację strona wizualna to połowa sukcesu :)
      A ta scenka z Topem świetna, wiem o której piszesz. Myślę że tu takich smaczków jest naprawdę sporo z pewnością fani rozłożą ten teledysk na części pierwsze i zobaczymy nawet te scenki które może teraz nam umykają.

      Usuń
  2. Ja na razie słuchałam tej piosenki tylko może z dwa razy, bo jakoś mi nie chce wpaść w ucho, ale ja również też tak mam, że początkowo może mi się nie podobać, a po kilkukrotnym przesłuchaniu, zupełnie szaleję na jej punkcie. W każdym bądź razie, aktualnie siedzenia nie urywa.

    Ja też jestem zachwycona G-Dragonem w tym teledysku^^ Zwłaszcza w tym garnku na głowiexD W ogóle, przyznaję, że od strony technicznej wszystko jest dopieszczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ kompletnie nie wpadła mi w ucho- hahahhaha dzisiaj rano jak otworzyłam oczęta pierwsze zdanie jakie mi przyszło na myśl . "I'm not a monster"
      I tego się trzymajmy :D

      Usuń
  3. Po pierwszym obejrzeniu skomentowałam jedynie "hmm, niezłe", ale po drugim i kolejnych - "BOSKIE!!!". GD oczywiście wymiata, ale reszta też niczego sobie ( choć to coś przy nosie Daesunga albo dubeltówka na głowie Taeyanga nadal będą mnie zadziwiać ;). Genialne źródło do dyskusji dla fanów - już widziałam np. przerobione zdjęcie Tae z tymi rurkami na głowie na kształt sushi. Czego to ludzie nie wymyślą ;) Tak jak napisałaś "I'm not a monster" i tego się trzymajmy :D Pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te wszystkie przeróbki są boskie i wnoszą tyle radości z życie fana :)

      Usuń