czwartek, 21 czerwca 2012

Muzyczny atak Polski na Koreę

Tak , tak nie pomyliłam się atak trwa. I to jakże niezwykle skuteczny w pewnych kręgach. Ale nie myślcie sobie, ze jakieś Feele czy inne wytwory polskiej sceny muzycznej przebijają się właśnie ze swoimi piosenkami.
To zupełnie inna półka, grunt mi kompletnie nie znany ale ... jestem dumna z Polaków. My tu słuchamy k-popu a Koreańczycy szaleją na imprezach przy polskich "dziełach" muzycznych. Wymiana międzykulturowa trwa :)))



I jeszcze co bardziej zaangażowani tworzą specjalne układy.



No i kariera trwa "Dyskoteka Gra". My tu żyjemy bez świadomości co jest tak naprawdę modne teraz w Korei. Chyba muszę przejrzeć dyskografię zespołu "Akurat", hahahahha.



A i jeszcze epokowa pieśń "Bania u Cygana", przyznaje że nie byłam zaznajomiona z tą piosenką a o istnieniu takiego nurtu także w Polsce niewiele wiem. W każdym bądź razie piosenka o tym poetyckim tytule miała swój debiut w koreańskiej dramie pt. "Stairway to Heaven"




Przyznaje że te łupanki są świetne na imprezy i nie dziwię się,że w tym obszarze Koreańczycy oszaleli.
Za materiały, które wprawiają człowieka w tak doskonały humor, dziękuje Lady Dragonfly :)))

9 komentarzy:

  1. Kurczę, normalnie, jakbym nie zobaczyła, to bym nie uwierzyła, że Koreańczycy słuchają naszych piosenek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam pomóc :) jak znajdę jeszcze coś ciekawego to od razu się zgłoszę :)
    Teraz idę robić zakładkę Hello Kitty
    ~LadyDragonfly

    OdpowiedzUsuń
  3. Bania u cygana, bania u Cygan hej>...Bania u Cygana do rana!!! O matko!!! Ile ja dyskotek przy tym wytańczyłam hahahhahah
    Jestem jak najbardziej za taka fuzją :) niech nasze narody się łącza :) Kto by pomyślał...nasze łupanki taka furorę robią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, umarłam ;D przyznam szczerze, że nawet nie znałam tej techniawy. Aż miło się czyta i ogląda Koreańczyków krzyczących: 'dyskoteka gra! / trwa' XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet o tych impro-kawałkach nie miałam pojęcia. Hhehe b.fajnie się dzieje - wymiana na ostro &.^

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym, że "Majteczki w kropeczki" robią szał w Chinach to wiedziałam, ale o tym, że "Bania u Cygana" w Korei, to już nie.
    Haha, widać, że nasze disco polo bardzo przypodobało się AzjatomxD

    OdpowiedzUsuń
  7. omo! @___@ Lubię piosenki z powerem i przytupem, ale te hity mnie przerosły! Nie mam nic przeciwko wymianie na linii Polska-Korea, ale chyba dla obopólnego dobra, lepiej by było, gdyby było toś z większym potencjałem artystycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko fajnie, ale jako fanka Akuratu, poczułam się urażona, iż ich twórczość nazywa się "łupankami". Toż to jest najczystsza ska, z okresu największej ich świetności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to był "Akurat" w czystej formie to może nikt tego by nie nazywał łupankami. Są to jednak odpowiednio dobitowane remixy i niestety z tym się na pierwszy rzut ucha kojarzą.

      Usuń