niedziela, 30 października 2011

Ouran High School Host Club- drama


O fabule krótko

Do elitarnej szkoły dla bardzo bogatej młodzieży, dzięki stypendium,trafia dziewczyna z niższych warstw społecznych. Niefortunnie tuż po przybyciu, rozbija drogocenną wazę w jednym z szkolnych klubów. Ponieważ nie ma pieniędzy, jest zmuszona odpracować dług jako host. I jak to w haremówkach bywa ona jedna i stado przystojniaków.

Nie wiem jak się kończy ta historia, bo po trzecim odcinku poległam. Nie czytałam mangi, nie oglądałam podobno świetnego anime, więc może to jest właśnie przyczyna tego że mi się nie podobała. Jest jeszcze taka możliwość że wyrosłam z takich wygłupów, a to by już było niebezpieczne.
W każdym bądź razie, dla mnie ta drama była za bardzo animowa, te wszystkie chwyty z anime są fajne w tym gatunku, w dramie zbyt duże ilości zaczęły mnie po prostu drażnić. Jest tyle rzeczy do obejrzenia że szkoda mi było czasu na Ouran High School Host Club.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz