poniedziałek, 9 lipca 2012

Wang Fei (Wong Faye)


Nie wiem czy to ogólnochiński trend czy tylko moja Pani od angielskiego ma takie upodobania w każdym bądź razie na lekcjach słuchamy w ramach odprężenia Wang Fei. Artystka wielce popularna za wielkim murem. Poezja śpiewana jak to nasza prelegentka ładnie wytłumaczyła.
No bo ja to mam szczęście, jak się czymś zajmuje to po całości i los mnie nieustannie pcha ku rzeczom które mnie interesują. Zapisałam się na letni kurs angielskiego i trafiłam do grupy którą prowadzi Chinka. Moja radość jest ogromna, co nieustannie moim kulawym angielskim wyrażam, w duchu modląc się aby prowadzącej nie zmienili. Dziewczyna już chyba jest lekko wystraszona. A w ramach dobicia jej przyatakowałam ją k-popem. O czym ona biedna miała blade pojęcie, aż sobie sprawdziła w google i z wielkiem aaaaa - to ci bardzo młodzi , patrząc na mnie wymownie i konfrontując z moim zaawansowanym wiekiem, chłopcy i dziewczęta którzy ciągle tańczą, zaświtało jej w głowie. Jedynym artystą chińskim którego z głowy na poczekaniu mogłam wyklepać był Jay Chou, co z jakimś mega zrozumieniem i aprobatą się nie spotkało. Więc już po całości wiem że popowymi tworami nie mam co wyskakiwać. I w sumie rozumiem dziewczynę bo ja także ogólnie popu nie słucham, nawet nie wiem za bardzo co się dzieje na rynku zachodnim a tym bardziej polskim w tym obszarze.

Jednak walczyć w temacie dalej nie będę, co by narodu polskiego nie pogrążyć. Może jakąś Anne Marie Jopek zapodam, w klimacie przynajmniej będzie. Poezja śpiewana w wydaniu chińskim jest naprawdę niezła, pani Wang Fei spokojnie daje radę, tylko ja jakby bujam na innych poziomach. Ale z obecności Chinki jako lektorki, jak się domyślacie, jestem wielce zadowolona :D



2 komentarze:

  1. ahhahahah naprawdę rządzisz , niewątpliwie będzie Ci to doliczone do punktów nieba :) Możesz jeszcze pana Turnaua pani zapodać, z racji że pan chyba bardziej wiekiem jej odpowiadać będzie :)
    Dlaczego ludzie sie tak oburzają na ten k-pop??
    muzyka odprężą, niesie doznania ( dla każdego inne :P) i zapewnia nieustanny potok endorfin, same plusy!!
    Walcz dalej!! hwaiting!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie okazja to będzie Turnau, nie że jakieś wielkie bleee z mojej strony bo i owszem czasem lubię ale o ooo z innej planety to zupełnie w moim obecnym stanie.

      Usuń