piątek, 2 września 2011

Aviv Geffen



Poszłam za ciosem i słucham następnego izraelskiego artysty.

Aviv Geffen to kolejna megagwiazda na rynku izraelskim. Ma na swoim koncie 14 albumów solowych oraz bardzo udaną współpracę i turne po Europie z zespołem Blackfield. Na moje ucho łączy wiele gatunków muzycznych, przeważają jednak popowo-rockowe kawałki. Nie stroni także od muzyki klubowej.Jego twórczość oraz image to wyraźne wpływy i fascynacja Davidem Bowie.
Geffen mocno zaangażowany w walkę o pokój w swoim kraju,co przekłada się na jego twórczość oraz teksty piosenek. Postrzegany jako kontrowersyjny artysta o niekonwencjonalnym zachowaniu oraz wyglądzie. Ale cóż ja właśnie takich lubię....

Aviv to syn poety Yonatana Geffena, którego korzenie są silnie związane z Polską.

Pozwoliłam sobie wkleić dwa remixowe utwory które bardziej mi się podobają, ale oryginały do odnalezienia na youtubie

Tomorrow


Aviv Geffen אביב גפן מחר przez Pfff

It Was Meant To Be A Love Song



It's Alright


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz