piątek, 16 września 2011

Epik High


Poszłam po gorących linkach i trafiłam na zespół koreański. Amatorski teledysk, totalnie mną zakręcił. Niestety nie wkleję go, bo już bym naprawdę musiała ocenzurować ten blog, ale samą piosenkę proszę bardzo... Nie może mi wypaść z głowy i z rytmu mego serca
Nocturne


Epik High - hiphopowa grupa z Korei Południowej. Tworzą ją trzej muzycy : TABLO, Mithra 眞 i DJ Tukutz. Nie tylko komponują i wykonują ale są także producentami swoich dokonań. Działają od 2003, ale co ciekawe dwóch członków grupy w tej chwili odbywa przymusową służbę wojskową i wznowią swoją aktywność dopiero w 2012. Kompozycje hiphopowo - rapowe bujają mnie w takich rejestrach jak trzeba. Chłopcy najwyraźniej się wstrzelili w moje fale mózgowe. Może dlatego że czuje wyraźny wpływ moich ukochanych Beastie Boys.

Koreańczycy z pewnością mają fanów w Polsce, bo na yt są pieśni z polskimi subami.

A tutaj przykład zdyscyplinowanej publiczności. Niesamowite, u nas by chyba nikt nie wysiedział na takim koncercie.

Soul


I amatorski teledysk do jednego z utworów. Grupa uczniów jako projekt szkolny, tworzy własne video do piosenki Let It Rain. Naprawdę wyszło im to bardzo zgrabnie, a pieśń zacna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz