sobota, 3 września 2011

Piotr Lisiecki


Piotr Lisiecki, rocznik 1993. Uczestnik "Mam Talent", na castingu do tego programu zrobił na wszystkich ogromne wrażenie. Późniejsze występy jednak były odrobinę rozczarowujące, może to presja i zbyt duże oczekiwania? Ale lubię wracać do jego pierwszego występu w TV. Dla mnie to po prostu mistrzostwo!!! Uwiódł mnie swoim głosem całkowicie. Achhhhh



W kwietniu ukazała się solowa płyta tego wykonawcy "Rules Changed Up". Kilka utworów oryginalnych i kilka coverów. Oczywiście Piotr czaruje głosem ale w utworach pewna wtórność jest wyczuwalna. Mam wrażenie że jeszcze przyjdzie czas na tego Pana, będzie z pewnością wielką gwiazdą. Oby tylko miał szczęście spotkać ludzi którzy dadzą mu się rozwinąć artystycznie i dojrzeć. Tego mu serdecznie życzę. A w chwili obecnej mam wrażenie że jego talent jest nie do końca wykorzystany. Ma jeszcze czas...jest jeszcze bardzo młody :)





Jedno trzeba przyznać, ze internauci, wyjątkowo jak na Polskę, bardzo pozytywnie komentują dokonania Piotra. To dobrze wróży na przyszłość, przede wszystkim w aspekcie sprzedaży płyt.
Cóż mogę się podpisać pod komentarzami na youtubie "przeleciał mnie". Wzbudza we mnie ten wyjątkowy rodzaj wibracji...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz