środa, 15 sierpnia 2012

2012 K-POP Cover Dance Festival – POLSKIE ELIMINACJE

Tak, tak moi drodzy byłam widziałam, przeżyłam i się wspaniale bawiłam.
Nic nie zastąpi tej energii które daje wspólne przeżywanie pasji.
Niezapomniane chwile kiedy wszyscy śpiewają koreańskie k-popowe przeboje, mina Katarzyny Żak, prowadzącej konferansjerkę, kiedy poleciał PSY a sala szalała - po prostu bezcenna. Profesjonalne podejście uczestników do konkursu, godne podziwu. Była szacowna komisja z Korei oraz telewizja , jeśli się nie mylę SBS. Ale największe wrażenie zrobili na mnie sami fani i ich zaangażowanie.
Proponuje Wam, zamiast monosylabicznych opisów "był czad, było świetnie, rewalacyjnie" relację zdjęciową z całego wydarzenia. Jeśli w następnym roku będą podobne eliminacje, jeśli kochacie k-pop i wszystko co z nim związane, musicie tam być!!!
























Pan ambasador osobiście wręczał nagrody laureatom dwóch pierwszych miejsc.





Więcej zdjęć do obejrzenia na FB w tym albumie

Wyniki konkursu na stronce k-pop Polska Strona organizatora całego przedsięwzięcia czyli Centrum Kultury Koreańskiej

Filmiki z imperezy do obejrzenia tutaj

2 komentarze:

  1. Ależ chciałabym tam być! Do Warszawy jednak zwykle jakoś nie-po-drodze. Wyobrażam sobie miny 'niewtajemniczonych', którzy patrzą na to szaleństwo z boku. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże! ja tak bardzo chcialam tam być :(

    OdpowiedzUsuń