poniedziałek, 12 grudnia 2011

Chyba poczułam Padam Padam



A tak miało być niezobowiązująco, wpadłam tylko na chwilę do nowej dramy, żeby spojrzeć o co chodzi i chyba się zakochałam. To niemożliwe że to pisze po drugim odcinku , szok !!! Nawet zerwałam się dzisiaj bladym świtem żeby obejrzeć drugą część "Padam Padam" i właściwie jestem pewna że będę uwielbiać parę anioła plus jego podopiecznego. Do tego wątek kynologiczno- weterynaryjny snuje się w tle. A wszystko ma metafizyczny wymiar, plus cudne zdjęcia, plus wspaniała gra aktorów. Wpadłam ...

Drama jest w trakcie wyświetlania w Korei, koniec przewidziany dopiero na luty. No trudno dam radę, będę się skręcać, ale zamierzam oglądać dalej. Mam nadzieje że mnie nie zawiedzie ta historia więźnia który dostaje kolejną szansę w życiu. Spotyka na swojej drodze anioła który jest totalnie zdeterminowany by mu pomóc oraz swoje przeznaczenie w postaci pięknej pani weterynarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz