piątek, 2 marca 2012

BIGBANG minialbum Alive


Już wszyscy pozwolili sobie zwariować, to ja też, a co... Skoro mnie to kręci i słucham od kilku dni to donoszę że wraz z całą Azją, prawie dwoma Amerykami i połową Europy jestem od 28 totalnie wkręcona w nowy album.

A poza muzycznymi aspektami.

Dość nieskomplikowane teledyski do nowych piosenek, bynajmniej nie są arcydziełami swego gatunku. Ale przecież to nie o to chodzi. Napiszmy szczerze to nie dla wyrazu artystycznego je już z 200 razy odtworzyłam

Tak, nie przeszkadza mi to co zwisa Dragonowi tu i ówdzie, kocham go
Nie, nie ruszają mnie niebieskie włosy Top'a
Tak, dziwacznie wygląda tleniony Deasung
Tak , tak Taeyang się cudownie rusza.
Nie, to znaczy tak czyli obojętny stosunek, Seungri ładnie się komponuje

Muzycznie, przyznaje Cleo i Anulak rację, Bad Boy u mnie wygrywa. :D Zmienna jestem a co ...

Nie jestem ekspertem muzycznym ani krytykiem artystów w tym obszarze. Po wszelkie analizy tego typu zapraszam na inne blogi. Ja po prostu wiem co mi się podoba i co mnie unosi na skrzydłach, sprawia że dzień jest cudowny gdy posłucham kilka razy chłopców.

17 komentarzy:

  1. Dragonowi majta...coś koło twarzy ,to wiemy:) z resztą wypowiedzi się zgadzam.Jednak ja oszalałam na punkcie"Wings" gdzie mamy solówkę Deasunga!! kolejny dzień non stop tłukę tą piosenkę i nie mam dosyć !!!! skaczę ,śmieję się do siebie i chłonę każdą cudowną nutkę przecudnie ryczącego Deasunga. Nie jestem oryginalna,nieprzeciętna w swoim uwielbieniu,wykazuje pospolity gust...i co z tego!!!! Cała Azja,prawie dwie Ameryki oraz połowa Europy nie może się mylić :P Oni są bossssssssscy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kłaczki GD jednak mi przeszkadzają, wybacz GD!
    włosy TOP są suuuuper! :D
    Deasung wygląda nieźle. jakoś tak... tajemniczo
    Seungri rządzi! Ten kolczyk! @_@

    album bardzo fajny, ale chyba już nie jestem w tym wieku, żeby się tak strasznie ekscytować muzyką. Starość nie radość -__-`
    Aczkolwiek słucha się bardzo miło. Boom shakalaka mnie niezmiennie rozkłada na łopatki! ^^

    I podoba mi się Towje stwierdzenie, Anulak, "Cała Azja,prawie dwie Ameryki oraz połowa Europy nie może się mylić!" :D K-pop rocks! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. "album bardzo fajny, ale chyba już nie jestem w tym wieku, żeby się tak strasznie ekscytować muzyką. Starość nie radość -__-` "

    Hahahhahahahaha Nie wiesz co piszesz dziewczynko :P Na starość się pogarsza. Będziesz miała nasze lata, to popiszemy sobie na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toś mnie teraz zafrapowała, ile masz wiosen :D
      ale kobiet się (ponoć) o wiek nie pyta ;)

      Usuń
  4. Przerażające jest jak bardzo znacie moje myśli :P
    GD - włosy wyglądają dobrze... a właściwie to ciekawie na sesji zdjęciowej tutaj http://gdbbforever.blogspot.com/2012/02/pic-g-dragon-naver-music-app-photos.html - pierwsze dwa zdjęcia, jednak uważam, że "na żywo" nie prezentują się zbyt dobrze
    TOP - uwielbiam go w tej morskiej fryzurze :)
    Daesung - myślałam, że będzie gorzej, ale w sumie nie jest tak źle
    Walerianka - też zwróciłam uwagę na ten kolczyk, właściwie to było pierwsze, co zauważyłam ;)

    Anulak - Wings, po kilkakrotnym przesłuchaniu zaczyna zaliczać się do moich ulubionych piosenek, a Boom Shakalaka rulez :D

    Martan mam nadzieję, że źle tego nie odbierzesz, ale od początku odbieram Cię jako bardzo młodą osobę (tak do max 22), dlatego zaskoczyłaś mnie ta wypowiedzią i teraz szczerze mówiąc zżera mnie ciekawość, która z nas jest starsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za linka, zdjęcia z sesji świetne. Pierwsze najlepsze skojarzenie - samuraj ... i tyle na temat.

      Cleo,ja niczego źle nie odbieram, rozumiem zaskoczenie :) Wiem że infantylność tego bloga może mylić co do mojej osoby, plus wypowiedzi, plus stany euforyczne w które wpadam. Mam jednak to samo co anulak uczucie jakbym miała 15 lat, kocham to i próbuje zatrzymać w tych wpisach. Życie i tak mnie dogania codziennie i jestem bardzo poważna i poukładana, na miejscu, grzeczna, odpowiedzialna....
      Jestem z pewnością starsza od Ciebie i walerianki, bo się wysypałyście gdzieś z rocznikiem;) Ale czy to ważne? Chyba że do jakiś analiz socjologicznych. O to jestem coraz ciekawszym przypadkiem... ale to już zupełnie inna historia :D

      Usuń
    2. Faktycznie zdradziłyśmy rocznik, ustalając, że mamy tyle samo lat :)
      Szczerze mówiąc, to słowo "infantylność" nawet nie przyszło mi na myśl, moje założenie wynikało raczej z faktu, że do tej pory średnia wieku osób interesujących się dramami itd., z którymi się zetknęłam była dosyć niska i prawdę mówiąc jestem mile zaskoczona, że trafiłam na kilka fajnych osób bardziej zbliżonych do mnie wiekiem, które są równie zakręcone na tym punkcie :D

      I zgadzam się z Tobą, że z wiekiem obsesja chyba bardziej się pogłębia, do tego nie mogę się jeszcze zdecydować jaki Kwiatek najbardziej mi się podoba ;)
      (jeśli chodzi o zdjęcia, dla mnie samuraj+dumny książę)

      Usuń
    3. Tak, to jest charakterystyczne że się ma harem kwiatków. Ten sam objaw, ale wychodzę z założenia że nie będę sobie żałować. Wszyscy się na razie mieszczą w moim sercu.

      Usuń
    4. też miałam takie samo odczucie, jak Cleo, że będziesz od nas jakieś 4-5 lat młodsza! Haha.. Tak się kończą bezpodstawne założenia ;)
      Ale tak samo jak moja równieśniczka, cieszę się, że nie jesteśmy osamotnione w naszej fascynacji i jej nieprzemijalności wraz z wiekiem! :D

      Usuń
  5. A ja drogie dziewczyny powiem tak,od czasu kiedy zaczęłam słuchać chłopaczków z Azji ,oglądać wciąż i wciąż od nowa kolejne dramy czuje jakbym miała aż całe 15 lat.Inaczej nie jestem w stanie opisać stanu mojego umysłu i serca kiedy zderzam się z tym światem.To wtedy miałam taką energię i to właśnie w tym pięknym wieku z każdej drobnostki cieszyłam się jak dziecko :):):) I co tam,wcale nie chce opuścic tego stanu, a co!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam gorzej bo ja akurat w wieku 15 lat tak się nie cieszyłam jak teraz. A więc w ogólnym rozrachunku teraz jest lepiej...

      Usuń
  6. Przepis na more, more , more przyjemności z oglądania Bad Boy.:)

    Ustaw monitor na podwyższeniu.
    Odpal pełnoekranową opcję.
    Połóż się na podłodze.
    I oglądaj :D

    Wrażenie- niesamowite, tym większe im większy ekran monitora

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem od Bad Boy uzależniona, chociaż za pierwszym podejściem nie podeszła mi ta piosenka ani trochę. A teraz słucham już tego od trzech dni praktycznie bez przerwy, a jak już muszę przerwać, to i tak sobie nucę pod nosem, bo znam to już praktycznie na pamięć.
    Pierwszy szok po zobaczeniu nowego wizerunku chłopaków, już przeszedł. Teraz to już mi nawet niebieskie włosy T.O.P'a nie przeszkadzają, ani ta końca grzywa, która dynda z głowy G-dragonaxD
    Teraz tylko czekam aż wyjdzie teledysk do Fantastick Baby^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj odkryłam fantastyczną rzecz.Spieszy ci się,nigdy nie jesteś punktualna? Mam na to sposób :) wykonuj wszystkie ruchy,czynności w rytm piosenki FANTASTIC BABY!!!! murowane powodzenie! ba! nawet okaże się że macie jeszcze zapas wolnego czasu :):) tak więc BUM SZAKALAKA I DO DZIEŁA :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czynię tak od pierwszego wysłuchania piosenki :) Boom shakalaka zawsze towarzyszy mi w drodze na uczelnię! ;)

      Usuń
  9. Dobrze że jeszcze tego nie opatentowali i nie pobierają opłat za ten ich VIGOR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I w żadnym wypadku moim zamiarem nie była kryptoreklama :P

    OdpowiedzUsuń